Авторизация  

   

Свежие обсуждения  

Читать подробнее »

   
Подождите минутку, пока генерируется календарь
   

Комментарии блогов  

Josef Vilka Напечатанная на принтере подставка под ноутбук
29 января 2021
Сделал уже вторую подставку подобного рода - для графического планшета. Очень профессионально получи...
neejik Напечатанная на принтере подставка под ноутбук
03 января 2021
Ничего подобного самостоятельно не делал. По работе было не обходимо, обратился за 3d печатью к проф...
Josef Vilka Что делать если выскакивает реклама на андроид?
29 марта 2019
Планшет - снова жив! Я его восстановил. Процесс - вот в этом видео - https://www.youtube.com/watch?v...
Josef Vilka Что делать если выскакивает реклама на андроид?
22 февраля 2019
В общем - планшет - умер. Я подскользнулся и упал на него
Josef Vilka Что делать если выскакивает реклама на андроид?
28 августа 2018
Продолжение эпопеи! Очередное мое письмо производителю: ------------------------------ From: Josef V...
   

Пользователи on-line  

   

× Обсуждаем вопросы, связанные с покупкой в интернет-магазинах, аукционах, сайты, доставка, отслеживание, претензии и прочие вопросы. Все, что касается покупок в интернете и процесса получения товаров, купленных в интернете.

Укрпочта.Что делать, если посылка повреждена или не комплектна

10 нояб 2013 18:05 - 10 нояб 2013 18:10 #6698 от sphere_kev
Укрпочта.Что делать, если посылка повреждена или не комплектна.
Частенько такое происходит в последнее время - либо наши китайские братья путают товары, либо не докладывают, либо наша доблестная укрпочта(точнее, не чистые на руку сотрудники укрпочты) делают так, что ценные вещи из пересылаемых посылок(например: телефоны, планшеты) - пропадают безследно зи посылок и мы в результате теряем время,. деньги и товар. Что же делать, если произошло что-то, что не вписывается в нормальный процесс оплатил-подождал-получил?
Частично есть ответы на вопросы на сайте самой укрпочты. Привожу некоторые таблицы:
№ п.п. Запитання Відповідь Нормативні документи
2 Неодержаний товар, який замовлений через інтернет Для проведення документальної перевірки по шляху пересилання будь-якого реєстрованого поштового відправлення необхідно звертатися до об'єкта поштового зв"язку із заявою про його розшук (така заява може подаватися як відправником, так і одержувачем поштового відправлення). До заяви обов'язково додається оригінал або копія розрахункового документа про прийнятття поштового відправлення до пересилання - касового чека, розрахункової квитанції тощо, а також зазаначаються наступні дані: вид та категорія поштового відправлення, його подавальний номер, місце та дата приймання. Щодо неодержання чи заміни товару замовленого через інтернет рекомендуємо звертатися до відправника товару. Заяви про розшук подаються протягом шести місяців з дня прийняття оператором поштового зв’язку поштового відправлення до пересилання. Правила надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.09 № 270 , відповідно до положень Актів Всесвітнього поштового союзу (Женева, 2008р.)
3 Одержанний лист з відміткою про пошкодження Проставлення відповідної відмітки передбачено нормативними документами У разі виявлення пошкодження упаковок простих і рекомендованих поштових відправлень працівниками поштового зязку вживаються необхідні заходи для їх усунення, при цьому на поштому відправленні робиться позначка "Надійшло у пошкодженому вигляді", яка засвідчується підписом правціника та відбитком календарного штемпеля. п.122 Правила надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.09 № 270
5 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку за повну втрату реєстрованих поштових відправлень (рекомендованого листа, бандеролі, поштової картки, повідомлення про вручення поштового відправлення), посилок та прямих контейнерів без оголошеної цінності - відшкодування вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 100 відсотків вартості цих послуг; ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
6 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки без оголошеної цінності - відшкодування його вартості пропорційно масі втраченої або пошкодженої частини вкладення шляхом ділення розміру тарифу за пересилання на чисту масу вкладення та штраф у розмірі 100 відсотків вартості послуг поштового зв'язку; ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
7 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку за повну втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю - відшкодування в розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг; ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
8 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення - повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг. Якщо пошкоджене вкладення може бути використане, сума відшкодування зменшується за домовленістю з відправником або адресатом. У разі відмови відправника або адресата від одержання частково пошкодженого вкладення воно реалізується оператором. У разі незазначення в описі вартості вкладених предметів або пересилання без опису розмір відшкодування визначається пропорційно масі втраченої або пошкодженої частини вкладення незалежно від її фактичної вартості, але не більше оголошеної цінності посилки, листа або бандеролі. В цьому випадку вартість одиниці маси визначається шляхом ділення суми оголошеної цінності на чисту масу вкладення; ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
9 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку за несвоєчасну доставку усіх видів реєстрованих поштових відправлень (рекомендованого листа, бандеролі, поштової картки, повідомлення про вручення поштового відправлення) - штраф у розмірі 25 відсотків вартості послуг поштового зв'язку; ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
10 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку у разі порушення встановлених строків пересилання поштових відправлень повітряним транспортом - відшкодування у розмірі різниці між платою за пересилання повітряним та наземним транспортом і штраф у розмірі 25 відсотків вартості послуг поштового зв'язку. ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
11 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку Вартість попередньо оплачених користувачем послуг, що фактично не були йому надані, відшкодовується користувачеві у повному обсязі на підставі квитанції чи іншого документа про оплату цих послуг. ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
12 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку За втрату (пошкодження) міжнародних поштових відправлень і посилок оператори несуть відповідальність відповідно до вимог актів Всесвітнього поштового союзу та законодавства України, за невиплату міжнародних поштових переказів - відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
13 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку Вартість попередньо оплачених користувачем послуг, що фактично не були йому надані, відшкодовується користувачеві у повному обсязі на підставі квитанції чи іншого документа про оплату цих послуг. ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
14 Яку матеріальну відповідальність несе Укрпошта" перед користувачами послуг поштового зв'язку У разі незгоди користувача з визначеним цією статтею розміром відшкодування питання про відшкодування завданих йому фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання операторами своїх зобов'язань, а також інші спори між користувачами та операторами розглядаються у судовому порядку. ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"
15 Не згодний з сумою нарахованого відшкодування за неналежно надану послугу. Які мої подальші дії ? У разі незгоди користувача з визначеним розміром відшкодування питання про відшкодування завданих йому фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання операторами своїх зобов'язань, а також інші спори між користувачами та операторами розглядаються у судовому порядку. ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок"


Часть сообщения скрыта для гостей. Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть его.

..! You Can Make World Better !..

Вложенный файл:
Последнее редактирование: 10 нояб 2013 18:10 пользователем sphere_kev.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

  • sphere_kev
  • sphere_kev аватар Автор темы
  • Не в сети
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • Небесный тихоход
Больше
12 нояб 2013 12:19 #6704 от sphere_kev
Громадська приймальня

Шановні клієнти УДППЗ „Укрпошта”!
З метою забезпечення конституційних прав громадян на звернення та вирішення проблемних питань споживачів послуг поштового зв’язку
в генеральній дирекції УДППЗ „Укрпошта” працює Громадська приймальня.

З усіх питань, пов’язаних з діяльністю Української пошти можна звернутися особисто, по телефону або через розділ „Питання фахівцю” .


Адреса Громадської приймальні:
УДППЗ „Укрпошти”,
вул. Хрещатик, 22
м. Київ, 01001
тел. 323 20 99
детальніше

ГРАФІК
роботи Громадської приймальні УДППЗ “Укрпошта”


Дні тижня Початок роботи Кінець роботи Перерва на обід
Понеділок 10 годин 19 годин 13 годин
13 годин 45 хвилин
Вівторок 10 годин 19 годин 13 годин
13 годин 45 хвилин
Середа 10 годин 19 годин 13 годин
13 годин 45 хвилин
Четвер 10 годин 19 годин 13 годин
13 годин 45 хвилин
П’ятниця 11годин 15 хвилин 19 годин 13 годин
13 годин 45 хвилин
Субота, неділя вихідний
* Тривалість передсвяткових робочих днів обумовлюється окремими наказами.


ГРАФІК
особистого прийому громадян генеральним директором
УДППЗ "Укрпошта" та його заступниками


Прізвище ім’я по батькові Посада Дні прийому З яких питань
Кривенко Костянтин Євгенійович Генеральний директор 1-й четвер
місяця
з 16.00 до 19.00
Тільняк Віктор Іванович Перший заступник генерального директора 3-й четвер
місяця
з 16.00 до 19.00 З питань економіки та фінансів
Комарницький Олег Анатолійович Заступник генерального директора 2-й четвер
місяця
з 16.00 до 19.00 З технічних питань
Куницький Михайло Петрович Заступник генерального директора 4-й четвер
місяця
з 16.00 до 19.00 З питань управління майном та загальні питання
Кузнецова Людмила Володимирівна Заступник генерального директора 1-й вівторок
місяця
з 16.00 до 19.00 З питань технології
Вовк Геннадій Валерійович Заступник генерального директора 3-я середа
місяця
з 16.00 до 19.00 З питань продажу послуг
Нікольська Олена Дмитрівна Заступник генерального директора 2-й віторок
місяця
з 16.00 до 19.00 З питань праці та персоналу
Богданов Павло Павлович Директор з маркетингу та комунікацій 4-а середа
місяця
з 16.00 до 19.00 З питань маркетингу

Примітка: особистий прийом громадян керівним складом генеральної дирекції проводиться за попереднім записом, який здійснює відповідальний працівник Громадської приймальні (тел. 044 323-20-99).

..! You Can Make World Better !..

Вложенный файл:

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

  • sphere_kev
  • sphere_kev аватар Автор темы
  • Не в сети
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • Небесный тихоход
Больше
12 нояб 2013 12:23 #6705 от sphere_kev
поковырявшись по форумам - обнаружил, что многие вопросы на локальной почте начинают лучше решаться(составление актов о несоответствии веса, например), если позвонить по тел. 044 323-20-99 в громадьску приемную Укрпочты. После жалоб, видимо, по данному телефону - руководителям местных отделений вставляют пистона по самые помидоры и учат обслуживать клиентов. Так что - рекомендую пользоваться телефончиком.
Еще раз - тел. (044) 323-20-99

..! You Can Make World Better !..

Вложенный файл:

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

  • sphere_kev
  • sphere_kev аватар Автор темы
  • Не в сети
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • Небесный тихоход
Больше
12 нояб 2013 12:35 #6706 от sphere_kev
также рекомендуют после консультации по телефону - заполнить форму укрпочты, расположенную здесь
www.ukrposhta.com/www/upost_faq.nsf/vp?OpenForm
Должен прийти ответ втечение пары суток, затем можно сравнить ответ по телефону и в письменном виде и сделать соответствующие выводы, а также спланировать свои дальнейшие действия.

..! You Can Make World Better !..

Вложенный файл:

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

  • sphere_kev
  • sphere_kev аватар Автор темы
  • Не в сети
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • Небесный тихоход
Больше
Время создания страницы: 0.344 секунд
Работает на Kunena форум